شاهین نجفی نماد مبارزه با خشک مغزان

مِی 9, 2012 at 10:59 ب.ظ. 13 دیدگاه

از شاهین نجفی حمایت میکنم نه به خاطر توهین به عقاید دیگران بلکه به خاطر مخالفت با خشک مغزانی که راحت حکم مرگ کسی را امضا میکنند
کامپیوترم هم همین طوری جو گرفتش نقی ، نقی میکنه ،لامصب .

Entry filed under: دیدگاه شخصی.

یک ، دو ، سه قالَ تارالعَنکَبٌوتَ

13 دیدگاه Add your own

  • 1. ترنم  |  مِی 10, 2012 در 9:31 ق.ظ.

    دوست عزیز این لینک را برای روشنگر در بالاترین بگذارید اگر میتوانید

    http://myspinas.blogspot.ca/2012/05/blog-post.html

    کاربر قدیمی

    پاسخ
  • 2. saman  |  مِی 10, 2012 در 9:51 ق.ظ.

    عبدالرحیم سلیمانی اردستانی

    امام علی ابن محمد النقی الهادی، امام دهم شیعیان، در نیمه ذی الحجه ۲۱۲ هجری در مدینه متولد و در سوم رجب ۲۵۴ به شهادت رسید. آن امام همام در زمان زندگی و امامت خود چندین خلیفه عباسی را درک کرد و از ناحیه آنان ستم های فراوان متحمل شد. در زمان متوکل عباسی، که بیشتر دوره امامت آن حضرت در زمان او بود، امام هادی از مدینه به سامراء آورده، و در کنار پادگانی نظامی سکنا داده شد و تا پایان عمر در آن مکان اقامت داشت.

    ابن جوزی، عالم بزرگ اهل سنت، می نویسد: روزی از امام هادی(ع) نزد متوکل، که نسبت به سایر خلفای عباسی سفاک تر بود، سعایت کرده گفتند او در خانه خود اسلحه و ادوات جنگ جمع کرده درصدد قیام علیه حکومت عباسی است. متوکل گروهی از سربازان خود را به منزل امام فرستاد تا شبانه منزل او را بازرسی کنند. آنان در خانه حضرت هیچ اسلحه ای نیافتند و مشاهده کردند که امام روی زمین نشسته، مشغول عبادت است. پس حضرت را با همان حال نزد متوکل بردند و وضعیت را گزارش دادند.

    متوکل چون امام را دید او را احترام کرده نزد خود نشاند و جام شرابی را که در دست داشت به او تعارف کرد. امام سوگند یاد کرد که گوشت و خون من با چنین چیزی آمیخته نشده است، مرا معاف دار. متوکل اصرار نکرد به امام عرض کرد: شعری بخوان! امام فرمود: من کم شعر از بر دارم. متوکل اصرار کرد که باید بخوانی و امام شعری خواند که اشک متوکل و اطرافیانش را جاری ساخت:

    باتوا علی قُلل الاجبال تحرسهم غُلب الرجال فما اعنتهُمُ القللُ

    و استنزلوا بعد عز عن معاقلهم فاودعوا حُفَراً یا بئس ما نزلوا

    ناداهم صارخ من بعد دفنهم این الاساور و التیجان و الخُللُ

    این الوجوه التی کانت مُنعَّمة من دونها تُضربُ الاستار و الکِلل

    فافصح القبر عنهم حین سائلهم تلک الوجوه علیها الدود تنتقل

    بر قله های کوههایی که از آنها مردان قوی هیکل پاسداری می کردند شب را به روز می آوردند، ولی آن قله ها از آنان مواظبت نکردند.

    پس از دوره ای از عزت از جایگاههای امنشان به پایین کشیده شدند و در گودال ها جایشان دادند و چه بد منزلگاهی بود!

    پس از اینکه به خاک سپرده شدند فریادگری فریاد بر آورد: کجاست آن دستبند ها و تاج ها و لباس های فاخر؟

    کجاست آن چهره های به ناز و نعمت پرورده که به احترامشان خرگاه و بارگاه آراسته می شد؟

    گور به جای آنان پاسخ داد: آن چهره ها هم اکنون جولانگاه کرمهاست (احقاق الحق، ج۱۲، ص۴۵۴؛ المختصر فی الاخبار البشر، ج۲، ص۴۴).

    آری! ای متوکل که اکنون بر اریکه قدرت تکیه زده ای و تنها و تنها به قدرت و شوکت خود می اندیشی و تنها دغدغه و نگرانی تو تخت و تاج و حکومت است، به گونه ای که کافی است اندک سوء ظنی برایت ایجاد شود تا وقت و بی وقت به خانه مردمان هجوم آوری و آنان را در بند کرده یا حصر و حبس نمایی و از هیچ آزار و اذیتی کوتاهی ننمایی! بدان و هشیار باش که این وضعیت هرگز دوام نخواهد آورد و از آن مقام ظاهری بالا و با عظمت به زیر کشیده خواهی شد و خوار و خفیف خواهی گردید.

    ای متوکل! خیلی مغرور و شادمان و سرمستی که امروز دارای خرگاه و بارگاه و تاج و زیورآلات و کبکبه و دبدبه هستی؛ بدان که هرگز همیشه اینگونه نخواهد بود و این همه تجملات را از دست خواهی داد و اگر قرار بود این امور دوام بیاورد قبل از تو کسانی که آنها را در دست داشتند از دست نمی دادند و نوبت به تو نمی رسید.

    این کاخ ها و این نگهبانان و این پاسداران و این فدائیان تو را مغرور نسازد تا حق انسان ها را پایمال کنی و به ظلم و ستم خود ادامه دهی که هیچ قدرتی نمی تواند تو را از آن سرنوشت محتوم نگه دارد.

    اکنون به هر شهری و دیاری که پا می نهی برایت خیمه و خرگاه و بارگاه بر پا می شود و با شکوه و جلال تمام از تو استقبال می شود و انسان ها در پیشگاه تو خود را خوار و خفیف می سازند، اما همیشه اینگونه نخواهد بود. شکوه و جلال و شوکت و عظمت نه برای فرعون و نمرود ستمگر ماند و نه برای داود و سلیمان پیمبر.

    و بدان که این بدن ناز پرورده روزی از تخت پادشاهی به گور منتقل خواهد شد که جایگاه مناسب و راحتی نیست و این بدن که در ناز و نعمت است خوراک مورها و کرمها خواهد شد.

    ای متوکل و ای دیگر جباران و متکبران و ستمگران! همگی به هوش باشید و چشم و گوش خود را باز کنید و تماشا کنید و عبرت بگیرید. مگر در تاریخ نخوانده اید یا به چشم خود ندیده اید که ستمگران و جباران سرانجام کارشان به کجا انجامیده است؟ مگر خفت و خواری آنان را شاهد نبوده اید؟ آیا حکومت آنان جاودانه بوده است؟ آیا شاهد نبوده اید که ستمگرانی با خفت و خواری به محاکمه کشیده شده اند؟ آیا شاهد نبوده اید که ظالمان و جبارانی برای جان خود التماس کرده و با خفت و خواری جان تسلیم کرده و با ذلت مدفون شده اند؟ آیا شاهد نبوده اید که کاخ ها و قصرها جولانگاه جغدان گشته است؟ آیا شاهد نبوده اید که پدران ستمگر به دست فرزندان و برادران به قتل رسیده و تخت و تاجشان تصاحب شده است؟

    پس اندکی به خود آیید و تدبر کنید و بیاندیشید تا شاید دریابید و به راه باز گردید و از ستم و حق کشی دست بردارید و حق را به حقدار بسپارید و عاقبت بهتری را برای خود رقم بزنید. و بدانید که از دو چیز در امان نیستید یکی خشم خدا و دیگری خشم ملت ها.

    از خشم و غضب الهی بترسید و از ظلم و ستم و فساد دست بردارید! امام هادی(ع) می فرماید: «من امن مکر الله و الیم اخذه تکبر حتی یحل به قضاؤه و نافذ امره. و من کان علی بینة من ربه هان علیه مصائب الدنیا و لو قرض و نشر» هرکس خود را از مکر خداوند و مواخذه او در امان ببیند گردنکش و متکبر می شود تا اینکه قضای الهی و حکم نافذش او را فرا گیرد. اما کسی که با دلیل آشکار الهی حرکت کند مصیبت ها و بلاهای دنیوی برای او آسان باشد هرچند قطعه قطعه شود و پراکنده گردد (تحف العقول، ص۵۱۱).

    علت جباریت گردنکشان و جباران این است که از خدا غافلند و همین امر باعث می شود که آن قدر به ظلم و ستم خود ادامه دهند تا به خشم و غضب خدا و مردم گرفتار شوند. البته اگر مطابق اصول الهی و انسانی عمل کنند در این راه نباید نگران هیچ مشکلی و مصیبتی باشند.

    به هر حال خودخواهی و گردنکشی خشم مردم را در پی دارد. امام هادی(ع) می فرماید: «من رضی عن نفسه کثر الساخطون علیه» هرکس خودخواهی پیشه کند خشم و غضب کنندگان او زیاد خواهند شد (انوار البهیه، ص۱۴۳). و البته خشم خالق مهم تر است هر چند خشم خالق خشم مخلوق را نیز در پی دارد. آن حضرت می فرماید: «من اتقی الله یتقی، و من اطاع الله یطاع، و من اطاع الخالق لم یبال سخط المخلوقین، و من اسخط الخالق فلییقن ان یحل به سخط المخلوقین» هرکس از خدا بپرهیزد از او بپرهیزند، و هر کس خدا را اطاعت کند اطاعت شود، و هرکس از خدا اطاعت کند باکی از خشم مخلوق ندارد، و هر کس خدا را به خشم آورد باید یقین کند که به خشم مخلوق گرفتار شود (تحف العقول، ص۵۱۰).

    پاسخ
  • 3. rasool  |  مِی 10, 2012 در 10:15 ق.ظ.

    هر کسی با مقامات حکومت مخالف است و هر چه دوست دارد میتواند به آنها بگوید شخصا کاری ندارم چون به من هم ارتباطی ندارد اما هر کسی که بیاید و در هر قالبی به حرمت امامان معصوم بی احترامی کند با توجه به اینکه به اعتقاد دینی من توهین کرده است را نه می بخشم و نه برای او ارزشی قائلم و بنظرم هر کسی به اعتقاد دیگران که با آن عقاید زندگی می کنند و میمیرند بی احترامی می کند مستحق هر عقوبت و مجازاتی میباشد.شما افراد ابله هم که به خیال احمقانه خود مثلا میخواهید مبارزه کنید می آئید و به اعتقاد مذهبی دیگران توهین می کنید بدانید با اینکار نه به هدف خود میرسید و نه اتفاقی می افتد فقط این را ثابت می کنید که که از بهره هوشی پائینی برخوردارید

    پاسخ
  • 4. فردين  |  مِی 10, 2012 در 11:07 ق.ظ.

    انشالله شاهين نجفي به همراه شماها به خاك ذلت خواهد نشست
    الهم صلي علي محمد وال محمد

    پاسخ
  • 5. reza  |  مِی 10, 2012 در 12:05 ب.ظ.

    نه از رپ خوشم می آید و نه از سبک و صدای فرصت طلب هایی چون شاهین نجفی ،نه معتقد به مقامات معنوی ائمه ی شیعه هستم و نه موید اهانت به علایق، عقاید و حتی باور های غلط مردم . ولی این حکم آقای صافی را بدتر از هر جرم و جنایتی می دانم ،لذا برای آقای صافی که چون کبک سرش را زیر برف کرده که علیه حکام فاسد و ظالم و فاسق و جائر جمهوری اسلامی که آوازه ی جنایاتشان جهانی شده صدایی از خود در نکرده ولی آوای آوازه خوانی کم مخاطب چنان مخدر و مسوولش کرده که دست از آستین شرع خارج کرده تا در جوی خون بشوید متاسفم.

    پاسخ
  • 6. محمدرضا  |  مِی 10, 2012 در 12:53 ب.ظ.

    وقتی به عقاید یک ملت توهین کنی، نمی تونی ازشون انتظار بخشش زیادی داشته باشی.
    این حرکت ابلهانه آقای نجفی مردم را به دامن رژیم هل داد.
    کاش ایشون می فهمید که مشکل مملکت ما نماز و روزه نیست، مشکل دیکتاتوریه، چه پهلوی بی دین باشه، چه خامنه ای دیندار

    پاسخ
  • 7. aso  |  مِی 10, 2012 در 12:56 ب.ظ.

    in ahang tohin be aghayede digaran nist balke ayeneye tamam namaye vazeiate hale hazere jameye iranist.
    magar bish az hezaro chaharsad sal nist ke eslam tamame aghayede gheir az khodesh ro sarkob mikone ?hala ba ye ahange se daghighei arkane esalm be larze daromade?
    tamitonid be ashkale mokhtalef in ahang ro pakhsh konid.

    پاسخ
  • 8. bamshad2  |  مِی 10, 2012 در 5:14 ب.ظ.

    کیر خر مصری به کس زن تمام مقدسات . کیر تو کون محمد بچه باز
    کیر به کون امامان و شما جاکشان که همه چیز کیری رو مقدس میکنید
    جاکش ها آخوند کس ننه از بغل تقدس نون میخوره ، کیر این خواننده
    به کس بتول زن خمینی و زن جنده خامنه ای .

    پاسخ
  • 9. bamshad2  |  مِی 10, 2012 در 5:22 ب.ظ.

    خلق را بر دار کرد ، کس کشی بود این امام //فتنه ها در کار کرد ، جاکشی بود این امام //جنگ ها بر پا کرد تا جیب آخوند پر کند // جاکشان را بر سر کار کرد ، جاکشی بود این امام //جاکشی بود با اصل هندی ، گفت من ایرانیم //خون ایرانی ریخت در خیابان, کس کشی بود این امام //پیرو پیغمبر جاکش کجا ؟ مسلم کجا ؟ ایران کجا ؟ //کشور ایران را لانه مار کرد . جاکشی بود این امام //خمینی و فرزند خلفش خامنهی جاکش قاتل ایران را لانه مارهای تروریست کردند با هر وسیله این جاکشان را افشا کنید و نگذارد از این روضه خونهای ۵ ریالی زمان شاه امام بسازند مثل امام علی جاکش و محمد بچه باز و امام نقی کس مشنگ

    پاسخ
  • 10. reza alikhani  |  مِی 10, 2012 در 5:49 ب.ظ.

    درود بر شاهین نقوی

    پاسخ
  • 11. پيشگام  |  مِی 11, 2012 در 10:10 ق.ظ.

    درود
    اين حضرات جوش آورده، اگر بجز قران چيز ديگری هم خوانده بودند الان وضع ما شايد بهتر از اين بود
    خواندن اين مطالب را در وبلاگ پيشگام به شما توصيه ميکنم
    روند پیدایش «الله»‏ در قرآن
    چگونه انسان خدا را آفريد؟
    نگاه كوتاهی به قتل‌ها یا ترورهای سیاسی در صدر اسلام
    نخستین ترورهای فردی سیاسی و کشتارهای جمعی در جامعۀ مدنی اسلامی

    پاسخ
  • 12. پيشگام  |  مِی 11, 2012 در 10:24 ق.ظ.

    با عرض پوزش لينک يادم رفت
    http://pishgaam13.wordpress.com/category/%D8%AF%D9%8A%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B0%D9%87%D8%A8

    پاسخ
  • 13. kanoniranianblogger  |  مِی 17, 2012 در 11:43 ب.ظ.

    درود فراوان،

    از شما برای عضویت در کانون وبلاگ نویسان ایرانی دعوت می کنم

    کانون وبلاگ نویسان ایران با چشم انداز تحقق دموکراسی در ایران و آزادی بیان، آزادی قلم، آزادی اندیشه در کشور عزیزمان ایران در لندن تاسیس شده است. منشور این کانون، در سایت کانون به آدرس زیر موجود است:

    http://iranianblogger.com/2012/05/14/declarationoffoundation-2/

    از اهداف این کانون ایجاد هویتی جمعی برای وبلاگ نویسان ایران، انعکاس فریاد آزادیخواهی بلاگرهای در بند نظام استبدادی و رساندن صدای آنان به جامعه بین الملل، افزایش نشر، اطلاع رسانی، ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان مجازی، روشنگری، بالا بردن سطح معلومات اعضای کانون در موضوعات دفاع از آزادی بیان و دموکراسی و احترام یه حقوق انسان ها است.

    لطفا برای عضویت در کانون و ثبت وبلاگ شما به عنوان عضو در سایت کانون، با ایمیل زیر تماس بگیرید:

    سخنگوی موقت کانون وبلاگ نویسان ایران
    گمنامیان
    لطفا برای تماس با کانون، از این ایمیل استفاده بفرمایید:
    kanonweblognevisan ات gmail.com
    http://iranianblogger.com

    پاسخ

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


درباره وبلاگ

Feed  

نوک تیز نوشته های این وبلاگ به سوی خامنه ای، سپاه و بسیج به عنوان عوامل اصلی جنایت های بشری در ایران است و تا زمانی که شبکهٔ تار عنکبوتی فاسدشان از هم پاشیده نشود به فعالیت ادامه خواهد داد

موضع اصولی وبلاگ

زندگی به اندازه ای زیباست که همه چیز را میتوان قربانی آن کرد مگر شرافت را ، که عزیز تر و زیباتر از زندگی است و لایق آنکه زندگی را قربانی آن کرد

موضع سیاسی وبلاگ

تجربه ثابت کرده تا زمانی که خطر سرنگونی بر سر دیکتاتور نباشد به خواسته های به حق مردم تن نخواهد داد . برای جلوگیری از خطر تبدیل ایران به کره شمالی دیگر باید همگان برای حذف ، سرنگونی یا نابودی دیکتاتور و عوامل مرتبط با آن متحد شوند

اتحاد برای دموکراسی

آمار

  • 53٬134 بازدید